Magont

I don't get It..
Jag trodde att jag hade ont i magen för att jag åt typ ingenting i lördags
och lite alkohol blev det på tom mage = inte bra!
Men nu börjar jag undra.. På riktigt.
Ha haft ont i magen sen lördagsnatt och det ha fortfarande inte släppt.
Hela söndagen låg jag ihop vikt för jag hade så ont.
Jag gick till jobbet på måndagen och mådde piss, men jag kämpade!
Tisdagen mådde jag bättre, för nu kom det i omgångar istället, det va lättare att
stå ut med än att jag gick omkring med det hela tiden.
Idag så ha det vart likadant, det kommer och går liksom..
Hur länge ska det vara?
När det onda i magen kommer så gör det verkligen ont och jag är Inte den
känsliga typen, är väldigt tålig!
Har inte heller någon matlust.. och ingen feber..
Jag tvingar i mig lite mat bara för att jag vet att jag mår ännu sämre om 
jag inte få i mig någon mat alls..
Men nu börjar jag verkligen tröttna på skiten.. :/
Det är värst om morgonen.. Får inte i mig en liten smörgås vid kl 5.
Testar att äta kl 8 och jag verkligen TVINGAR i mig en halv fralla..
Känner hur den jäser i munnen och kan knappt svälja, den vill liksom upp igen.
Ja, det va trevligt att läsa haha!
Nää.. Nu ska jag tvinga i mig lite yoggi...


Kommentarer
Sarah - grym fotograf

Kan vara magkatarr.. Jag har/hade som du... Nu får jag mest ont i magen när jag ska på toa :/

Svar: Min sambo har magkatarr.. Han ringde vårdcentralen och nu trodde de att han hade kraftig magkatarr :/ Vet inte om jag med ha fått magkatarr...
Johannna

2013-03-06 @ 19:26:23
URL: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0