Börja släppa

Det onda i magen börjar släppa sakta men säkert.
Men inte älsklings.. Trodde det va magkatarren som han haft innan.
Idag kontaktade han en läkare och då trodde han att han fått 
irriterad magsäck och då fick han medicin och förhoppningsvis så
är det borta inom 14 dar.. Annars får han traska tillbaka..
Hoppas att det blir bra efter denna kur med medicin!
Och idag på APT:n på jobbet så fick jag ett "kanske" svar.
Jag trodde att jag skulle få sluta nu den siste, då går mitt vikariat ut
och hon som vart mammaledig kommer tillbaka.
Men den andra vikarien kaaaaanske blir sjukskriven och då får jag
ta de vikariatet och det hoppas jag på!
Elak som jag är.. Neje! Men jag vill inte hoppa runt som vikarie igen..
Eller ja, jag hoppade inte runt så mycket bland skolorna och dagisen
innan jag fick alla mina längre vikariat.
Folk börjar prata om att det inte är så långt för mig kvar och att de kommer
att sakna mig..... Då inser jag verkligen att det inte är så långt kvar, buuhu! ;(
Så jag hoppas att hon blir sjukskriven så att jag få vara kvar lite till haha! :))
Jag måste tänka positivt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0