Fast? Nej?

Hon: Är du fastanställd i kommunen?
Jag: Öh? Nej?
*Hon ringer facket och klagar* Som händer ofta tydligen.
Maha! Jag skrattar :) För att facket & rektorn har redan diskuterat min anställning.
I med att jag är bäst så får jag va kvar trotts att jag ligger långt ner på LAS-listan ;)
Nej, skämtosido..
Men jag vet att de ska gå efter en las-lista, men om det görs? Det är inte mitt fel.
Jag har inte riktigt koll på hur långt vikariat man få ha?
Det jag vet är att jag ha ett 7 & ½ månads vikariat och det fick jag för att den andra
"vikarien" som är fastanställd inom kommunen inte skötte sig.
Men inte är det mitt fel? Blir jag erbjuden jobb, jag är nöjd och jag vet
att de är nöjda med mig så säger ju inte jag nej till att förlänga mitt vikariat?
I med att till och med mitt fack fick lägga sig i detta så fattar jag det som om det är OK?
Ska då en "arbetskamrat" lägga sig i? En som jag inte ens sätt under denna tiden då 
hon ha varit mammaledig i ett år? Känns lite B..

 

Äääääänyway!
På måndag hämtar vi nycklarna till nya lägenheteeeen! :D



Kommentarer
Mamma

I och med att ditt vikariat är godkännt av av facket och att rekton vill ha dej så har ingen med det och göra! Svensk avund kommer alltid att finnas;/ Så skit i personen i frågan! Kram på dej<3

Svar: Det är så jäkla trist när det är så! :/ Vi känner inte varandra, vi har aldrig setts förut men ändå ha hon någonting emot mig?! Det är inte vettigt! I morse så hälsade jag på henne, gud vad jobbigt det va för henne att hälsa ;))) Kram <3
Johannna

2013-04-09 @ 15:28:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0