Lilla mormor

Det är snart en månad sen jag skrev någonting.. Suck.
Men! Det har varit fullt upp med flytt och jobb känns det som.
Det känns som om jag inte har varit hemma en endaste kväll
sen vi flyttade in här för en månad sen.
Igår var jag i Ronneby en runda och träffade fina Bina, väldigt najs! :))
Och idag har jag jobbat och jobbat, men även hunnit träffa Emma 
en runda på lite fika och sen for jag hem för att laga lite mat.
Älskling sitter och kollar på hockey, medans jag sitter här en stund.
Känner verkligen inte för hockey idag, men jaja! 
Imorgon blir det en tur till Tingsryd med Marie, Isabella och Emma för
lite fika och shopping på Bööööörjes! 
Det var ett tag sen, typ sist vi va hos mormor och lars.
 
 
De sa:
hon skulle inte leva så länge till..
hon skulle bli sängliggandes..
hon skulle alltid behöva ha syrgas..
osv.
 
Hon förlorade muskler, kunde inte gå, kunde inte sitta.
Låg ner konstant.. Hade alltid syrgas.. Men hon lever!
.. Sen kom det en dag, då min mamma ringde..
Hon sa att mormor va uppe och gick?!
Jag blev gråtfärdig... Mormor kommer aldrig att kunna gå!
Men jo, det gjorde hon.. Hon gick.
Och inte hade hon syrgas, nej.. Hon syresatte sig bra!
Och det bästa är att hon ännu idag LEVER, efter alla dessa år!
 
Jag har världens starkaste mormor! <3


Kommentarer
Karina

Lilla Ulla!

2013-05-11 @ 00:23:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0