Snart flytt

Nu är vår lägenhet klaaaaar! 
Synd att vi inte kunde hämta nycklarna idag bara..
Jaja, det går snabbt tills på måndag för då startar vi :))
 
Jag fick ett ryck nyss och satte igång att måla speglen igen.
Det skulle egentligen göras för längesen, men vafan!
Nu är det gjort tills vi flyttar iallafall och det känns ju skönt! 
 
De håller på att städa där inne för fullt hör jag. 
Dom slänger ut både lister, fläkt, handdukshållare osv.
En massa skit ligger det nu i trappen..
och en toalett utanför dörren där nere på gräset ;)
Imorgon kommer nog Emma och hjälper mig att röjja undan 
en del här hemma, både de ena och de andra att göra -.-'
Snällt att man får hjälp ändå! 
Nu tar jag mig en apelsin minsann och bara SLAPPAR!
För det är jag värd tycker jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0