En runda på stan

Så, då va man hemma efter en runda på stan med Ida.
Köpte ett paket till bror, men lämnade tillbaka den lika snabbt
då jag hittade ett annat paket på ett annat ställe, haha.
Han som stod i kassan trodde nog att jag va knäpp som ville
lämna tillbaka de lika snabbt igen..
Han ville få mig till att köpa presentkort och va allmänt på (!)
Nej, jag vill ha pengarna tillbaka sa jag och sen fick jag det.
Hittade ingenting annat på stan heller..
Inte för att jag sökte efter något speciellt, men kul att hitta något ibland!
Nu inväntar jag älskling som tydligen slutar "tidigt" idag, redan vid fem :)
Sen får vi se vad som händer ikväll!
 
.....Eller, ja.. Ida och jag pratade om tatueringar igår.
Och jag vill mer och mer och jag har nu, exakt kommit på vad de ska va och
vart jag ska ha den för någonstans!
Men iallafall.. Idag kommer hon och säger att hon ha bokat tid -__-'
Blö...
Kanske dags för mig med att skaffa en tid? :)) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0