Vilken dag

Vilken dag jävel! 
Jag trodde jag skulle kollapsa men det gjorde jag inte.
Kom till jobbet och gick ner i källaren och ser att det ha vart inbrott/skadegörelse.
Så har de slagit in 2 rutor och vem får inte städa upp det om inte jag?
Tur att jag fick en del hjälp av vaktmästaren.
Så låg jag efter med allt annat och blev super stressad.
Vid halv tio så var jag fortfarande stressad och så får jag näsblod 9:50
Springer till skolsköterskan så får Daniel ta hand om det som va kvar att göra
i källaren med allt glas efter fönstret.
Lägger mig i vilorummet som vi ha i personalrummet i en halvtimme men det vägra sluta.
Så jag kör ner till vårdcentralen och försöker få en akut tid.. Lyckas bra!
Blir inlagd i ett rum och de tar så väl hand om mig, blir nästan lite chockad :p 
Doktorn kommer in på hur detta kan ha uppstått.. 
Antagligen va de för att jag va stressad som en jude och för att jag är i en svacka.
Han sa att jag kan komma tillbaka och gå in djupare i det och hitta en lösning..
Men det orkar jag inte för tillfället....
Nu ska jag fortsätta vila! Kanske slänger mig i ett skönt bad :))
 
Och så får det bli en bild på mig bara för att jag gillar mitt jättte blonda hår på bilden!
 
 


Kommentarer
Sarah

Åh, vad länge sedan man hörde nåt från dig! Vad glad jag blev när du skrev sötnos! Allt bra med dig och livet?

Oj är det sant? Trodde alla bara sa så. Ska ge mig in på de här nu, du vill inte tipsa om maträtter? Det är svårt :) kram!!! <3

Svar: Ja det funkar bra! :) För mig funkade det jättebra, är kanon nöjd! Ska ta tag i det lite bättre nu. Ja, det kan jag göra :) Kraaam <3
Johannna

2013-01-14 @ 17:29:58
URL: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0