Träffa nytt folk

Jobb och åter jobb!
Jag är fortfarande kvar på de andra "extra jobbet"
Så har en del att göra och hinner knappt träffa vänner!
Men igår blev det ett besök hos en jag jobbar med, direkt efter jobbet.
Det va väldans trevligt!
Blev x-antal kaffekoppar, massa prat och möblera om i hennes lägenhet.
Det är så grymt roligt att man ha träffat en massa nya vänner inom jobbet.
Jag förstår inte hur, men vi alla ha kommit varandra så nära.
Bara under 2 veckor så har jag lärt känna 3 nya personer.
Även om vi inte lever samma liv så är det skit kul!
Vissa är yngre, äldre, killar, tjejer, ha barn och hus osv. :)
 
Meeen!
Nu har inte jag tid med detta!
Ska ställa mig och skala lite potatis, ja jag sa potatis.
Det ha vi knappt aldrig.
Men idag får det bli potatismos och pappas recept på ungsbakad falukorv :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0