Shopping

Igår fick det bli en tur till Kallinge och Ronneby!
Träffa mamma, pappa och en sovande bror ;))
Medans Jonte sov och pappa jobbade så gjorde mamma och jag stan!
Hittade väldans mycket! Jag som knappt hittar någonting annars!

Stickad cardigan, hur mysig som helst.
Gav 135:- ord.pris 359.95:-
Vilket klipp!
________________________________________________________________
 
 
 


Och så var det dehär med jeans..
Det va flera år sedan jag använde jeans, iaf 2 år sedan.
Mitt knä gör att jag måste ha duktigt vida jeans isåfall och det ser
inte riktigt klokt ut på mig.. Men som när mamma alltid är med så hittar
hon en hel del till mig så jag testar dessa och de va HELT okej!
De sitter inte åt över knät och jag kan böja det! :))
Så dom tog jag ;) 

Sen fick det bli ännu ett par leggings!
Mjukisbyxor och leggings det är vad jag använt de senaste 2 åren.
Så kommer kännas grymt skönt att få sätta på sig ett par andra byxor!
 
 
 


Kommentarer
Sarah

Riktigt snyggt:) har nog aldrig gått i jeans:p

2013-02-17 @ 10:41:48
URL: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0