Röda rosor

 
Fick fina rosor av älskling idag!
Nu är han på möte med laget och jag ligger på soffan med en grym
jävla huvudvärk som vägrar att släppa, blir galen!
Tagit alvedon, men hjälper det? Nepp, det är väl onödigt? :)
Tänkte slänga mig i duschen nu och sen slappa i soffan med älskling!
 
Jag och Daniel diskuterade mat på jobbet idag.
Älskling skulle stå för maten idag, då blev det lasagne och det skulle HAN få laga.
Ja, då blir det en som man slänger in i ugnen.
D: Kan han inte laga mat?
J: Jo, typ 2-3 rätter på egen hand! :))
(men nu har han luftvägsinflammation så tänker inte låta han stå och laga mat ändå)
D: Faaast, jag ska inte säga något min fru gjorde allt innan hon tvingade mig
till att lära mig.. Tillslut gjorde jag det med kokaihop.se
Säg till han att han ska ladda ner den! 
 
Haha! Det verka lätt! Bara att ladda ner en app ;))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0