Kollat lägenhet

Så!
Då har vi vart och kollat på en större lägenhet än den vi har nu.
Det var verkligen tur att vi blev för varnade för att kolla på denna!
Hon sa "ni får inte tänka på hur tapeter och golv osv. ser ut"
Då de ska renovera typ hela lägenheten..
Golv, tak, väggar i alla rummen dvs hall, kök, sovrum, vardagsrum och toan.
Dit med en ny toalett, fläckt, förhoppingsvis kan vi få in en tvättmaskin med :)
Hoppas att ingen hunnit ta den, för isåfall ringer jag och ta den imorgon ;)
Så kommer vi att få vara med och kolla tapeter osv. kuuuuul!
Efter vi kollat lägenheten satt vi och snackade lite innan älskling skulle iväg till
jobbet och jag skulle iväg och handla lite.
När jag kom hem så slängde jag ihop en smet för att göra en sockerkaka.
Det va huuuuuur längesen som helst jag gjorde en och åt en med för den delen.
Camilla som lägger ut sånt på FB så man blir sugen ;))
Snaaaart kommer älskling hem igen, då få det bli lite lillördag-mys :) <3
 
Btw.. Fastnade nu, har nyheterna på!
Fyfan, jag vet inte huuur irriterad jag blev när jag hörde första gången
att de vill att man ska betala radio/tv licens för att man ha en dator/mobil/surfplatta.
Man köper produkten? Och man betalar internet? Och nu vill de att man
ska betala för att man använder den med?
Jag menar.. Seriöööööst!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0