Helt slut

Fybubblan va skönt det va att slänga sig på soffan
efter att ha jobbat 6:00-14:30 sen sjukgymnastik och sen lite jobb igen!
Jag som hade tänkt gå ut och gå, baka och sen slänga mig i duschen..
Men det orka jag inte.. Tänkte jag skulle ta det lite lugnt.
Imorgon blir det att kolla på lägenheten, maha!
Hoppas den är fin.. och inte gröna tapeter som jag drömde för då tänker
jag gå ut därifrån direkt för då är antagligen min dröm sann.. Eller nått..
Igår fick vi åka till svärisarna och tvätta, blö!
Finns väldigt ont om tvättider och vi som jobbar så bra tider, not!
Jag är inte så sugen på att tvätta när jag jobbat 11h och älskling är
inte heller så sugen när han är hemma 19:30 om kvällarna..
Så jag hoppas att vi kan skaffa tvättmaskin i lägenheten om vi gillar den.
På torsdag tänkte jag ta en tripp till mor och far :)
Och på fredag ta det luuugnt eftersom jag jobbar 6:00-17:00
Nuuu, tänkte jag lägga mig i ett varmt och skönt bad :))
Byyyyyyye!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0