Däck

Haha!
Kollar runt lite på FB och ser att det är en del som skriver att de bytt till sommardäck.
Haha, tycker det är lite kul..
Men jag vet hur irriterad jag själv hade varit om jag skulle bytt däck och sen nästa
dag så är det snö när man vaknar haha.
För inprincip så har ju snön nyss gått bort av allt regn?
Ibland får man lita på väderprognosen, eller iallfall vänta tills det är
snöfritt och minusgraderfritt i 2-3 veckor innan man byter däck!
Mina vinterdäck kommer sitta på ett tag till, det är snart sportlov och då
ska det väl vara lite snö iallafall? :))
Nu ska jag fortsätta plocka lite här hemma innan Emma & Dennis kommer!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0