2år 11mån

Snart 3 år <3
4 dagar kvar tills vi ska på visning av lägenhet!
 
Steg upp med älskling i morse, nu är han iväg och jobbar.
Är trevligt att man hinner äta lite frukost tillsammans innan jobb :)
Nu ska jag snart dra igång dammsugaren för att sen slänga mig i duschen.
Sen ringa Emma för att se hur dom ligger till ;)
För sen kommer de hit och vi ska göra hemmagjord pizza och lite så.
Denna veckan ha gått så jäkla snabbt och det ha vart skönt att vara på skolan
utan att det va några barn där! Bara dagisbarnen jag stått ut med :))
Även om veckan ha gått så fruktansvärt snabbt så har jag hunnit med en del!
Jag ha träffat en väldans massa vänner, men har även hunnit med att träffa älskling
då han inte är hemma förrens 19:30 om dagarna.
Nehe! Nu ska jag sätta lite fart så jag blir färdig idag ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0