Nytt

Så, då var våran nya soffa på plats i lägenheten! Riktigt skönt med en riktig soffa.. Eller ja, en större iallafall. Jag slipper sitta med benen på en fotpall för att sitta så jag inte få ont i knät. Ett plus va med att denna va högre än vår andra som vi fick låna av mamma och pappa.
 
I samma veva så inser Jag att det blir för mycket inne i tv-rummet så jag flyttar ut byrån i hallen där Micke's gamla vita byrå stod innan. Tycker denna är snyggare, så vi slänger den andra istället för denna ;p
Dålig kvalitet på bilderna, jag vet. iPhone </3


Kommentarer
Mamma

Syggt ;) Jag och Caroline ska vara först att prov sova bäddsoffan :D Kram

Svar: Haha, vi får väl se ;)
JojjäH '

2012-09-02 @ 11:46:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0