Lördag

Underbart med helg!
Inte för att jag jobbat ihjäl mig i veckan, men känns ändå skönt med helg.
Älskling är iväg och jobbar, jag spelar song pop och ska snart in i duschen.
Funderar på att dra igång dammsugaren en sväng, ja .. så får det bli.
Sen blir det en runda in till Lyckeby och kolla efter ett skal till mobilen. 
Skaffat mig en ny telefon, har nu abonnemang IGEN. 
Efter mycket om och men så är jag där igen med abonnemang.
 
 
Och så blev det en ny telefon givetvis.
En sony xperia s, super nöjd!
Inte för mycket grejer i den, men inte för lite.
Kan vara illa att ha vilket som.
Men jag är jätte nöjd som alla andra jag hört ha en snhär :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0