Besök

Idag blev det ett besök på sjukhuset, de va skönt. Mindre skönt för min plånbok då det kostade mig 400:- för röntgen och ett besök som tog typ 10minuter. Dock satt inte min läkare vid datorn så mycket denna gången. Han bara kollade så att det hade läkt och det hade de självklart. Sen började vi prata om Hur operationen kommer gå till, Hur jag kommer må, Hur knät kommer att fungera, Hur länge jag kommer bli liggandes innan jag kan gå osv. Många frågetecken är borta. Nu ska jag bara sluta att vela och bestämma mig för vad jag gör. Vissa dagar så har jag inte alls ont och ibland har jag så ont så att jag kan lipa (och jag lipar inte för minsta lilla, är väldigt tålig) Men jag hoppas att jag kan bo hemma iallafall, så att jag slipper bo hos mamma och pappa. Inte för att jag inte vill träffa er ;) Men aa .. Ni förstår hur jag menar. Efter vi vart på sjukhuset så åkte pappa med en sväng till Willys köpte lite nybakade frallor och sen tog vi oss en frukost hemma hos mig, mys. Har precis vart ute en runda med Ida och Ragnar :p Rolig hund dedär! Snart så blir de in till stan en runda för att träffa Erica och Sandra. Sen får jag se vad dagen har att erbjuda! :)) Kanske kolla match, har inte bestämt mig ännu om jag ska sitta och frysa och kolla på ett lag när de losar ;) Haha! Nae.. Nu ska jag fixa lite och sen kommer Ida sen drar vi oss mot stan, skönt med lite sällskap i bilen en liten bit iallafall :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0