Surprice

Skit blogg.se!
Jag hade skrivit ett inlägg men loggas ut av någon lustig anledning.
Aja.. Ligger fortfarande och snorar i soffan, segt.
Vill ut och träffa folk!
Men denna febern.. Bara den hade gett sig så hade jag känt mig bättre.
Någonting som fick mig på bättre humör va en som ringde mig nyss
och frågade om jag kunde tänka mig jobba på en skola i närheten.
Fasta tider i en vecka, säger man nej till det?
Nepp. Ibland är jag sååå trött på att fara runt på 1000 olika ställen
men oandra sidan är vill jag inte vara på samma ställe och göra
samma sak hela tiden heller.
Så detta känns faktiskt bra! :) 
Älskling skulle överraska mig ikväll.. Ibland är han SÅ dålig på det.
Haha, han avslöjar det innan han ens kommer hem (-.-)'
Men ändå gulligt av han att pigga upp mig när jag är sjuk.
Idag har han till och med tvättat!!!!!!! 
Shit.. Ja, jag ha en underbar sambo! :) 
Alla killar ställer inte upp så som han gör, puss!
Nu ska jag fortsätta kolla på TV..
Ha en bra kväll allihop! 


Kommentarer
Mikael

Du är också helt underbar älskling<3

Svar: <3
JojjäH '

2012-10-06 @ 20:53:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0