Fredagsmys

Jobbade hela dagen igår, från 6:00 till 17:00, de va tufft men de gick!
Man ska inte klaga på att man har jobb och nu har det ju gått riktigt
bra för min del, haft så många så att jag har fått säga upp mig :D
Det är bara positivt tycker jag, och 2 andra tjejer i Karlskrona fick möjligheten!
Det är nästan som om jag gjort en god gärning, så känns det! 
Aja ... Igår fick jag upp nya höstgardiner i fönstret, fint!
Sen blev det ny duk och lite pumpor ligger framme, så mys! 
Idag blir det kalas och lite inflyttningsfest kan man väl säga, en blandning ;)
Mickes släkt har inte sätt lägenheten och i med att han fyller år på måndag
så tar vi det i helgen när han ÄNTLIGEN är ledig! 
Så nu har vi städat, hallen, toaletten, sovrum/tv-rum check!
Känner ingen mening att städa köket ännu då jag ändå ska laga mat
och fixa fika och sånt tills i eftermiddag.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0