Det går för snabbt

Helgen sprang iväg för fort som vanligt, jag hinner aldrig med helgerna. Lika fort går vardagarna, alla dagar bara springer iväg! Vädret .. Ja? Kan de bestämma sig? Kallt eller varmt? Ibland är det nästan minusgrader, jag får skrapa rutorna på bilen, nu är det skönt väder ute, varken kallt eller varmt. Men idag sa de vädernissarna att det skulle bli upp till 15-20 grager?! Vafan.. I oktober? Pff! Älskling och jag börjar smått planera vår framtid, mysigt! <3 Vill att klockan ska gå så jag få i mig en bit mat, haha. Ska ha maten färdig tills älskling kommer hem ifrån jobbet, snäll är jag. Idag får det bli lax tänkte jag.
Laxbitar i ugn. Då har jag i lax, cream fraich, salt, peppar, persilja, vitlök och så strö jag över med riven ost. Det är mumma! Och så är det lätt som en plätt, sköter sig självt i ugnen. Nu ska jag mysa ner mig ännu mer under min fina mjuuuka filt :') 
 


Kommentarer
http://www.sarahceciliacollin.blogg.se

Ska ni skaffa barn eller vad är de ni planerar?
Ja visst är han underbart söt :) haft han i en och en halv vecka nu :)<3

Svar: Ja, om en månad förlova vi oss. Vi har planer på att flytta till större, skaffa större bil och planera in ett barn inom snar framtid :)) Ja han är hur söt som helst! Det går bra med han? :) <3
Johannna

2012-11-09 @ 19:36:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0