Positiv

Tanten på jobbet blev inte sjukskriven längre, synd för mig.. Positivt för henne givetvis. 
Nepp! Det var bara synd om mig i EN DAG!
Sen blev jag erbjuden ett annat jobb året ut? Kan man säga nej till det?
Nej, inte jag iallafall för jag tar allt jag får.
Eller ja, det mesta. Oftast har jag för mycket jobb så att jag får säga upp mig tyvärr.
Men jag är glad att en annan i Karlskrona fick jobbet som behövde det! 
Har haft 2 tuffa veckor, därför jag inte skrivit.
Ni som vet, ni vet. Har inte haft orken att berätta det för alla..
Så jag mår dåligt psykiskt. Men jag går och prata med en tjej på jobbet och
jag får stöd till 1000 av både kollegor, rektor, ffamilj och vänner <3
Det betyder så grym mycket!
Nuuuu, strax så ska jag bege mig ner till Lyckeby city, haha. 
Ha hittat ett par fina julgardiner som jag tänkt ha i köket.
Har ett par hemma hos mamma och pappa som vi ska ha i tv-rummet. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0