Hur kan det finnas så känslokalla människor som bara vill förstöra för en?

Jag förstår inte hur man kan vilja förstöra någons liv.
Vad är det för roligt med det? Att sära på folk? Hur kan man vilja förstöra mellan olika personer?
Familjen? Vännerna? Pojk- flickvännen? Arbetskompisar? Osv.
Jag förstår inte och jag kommer nog aldrig att förstå! 

Hur kan det finnas så känslokalla människor som bara vill förstöra för en?

Varför är det jag som har hamnat här? Varför?
Jag som ha vart den starka och tagit mig igenom många tuffa händelser i livet?
Nu kommer jag trycka gasen i botten och göra någonting åt detta.
Jag kommer säga vad jag tycker för nu måste det ta slut, jag orkar inte mer.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0