Hur gör jag?

Jobb dag som vanligt nu förtiden, får jag väl säga. 
Jag ska inte klaga, även om jag gör det ;) 
Man ska vara glad att man ha jobb nu förtiden.
Och jag vill vara ännu gladare för då jag flyttade till Karlskrona
hade jag inget jobb, eller jo .. 3h i veckan, men vad är det?
Ett deltidsjobb och lite extra pengar, haha. 
Nu jobbar jag 45-46 timmar i veckan med mina två andra jobb.
Kan säga att jag är då helt slut om dagarna ;)
Men man hinner med det man vill helt enkelt och jag vill allt, tyvärr.
Måste hinna med att vila med, eller?
 
Idag mår jag iallafall bättre, är piggare men ändå trött haha.
Imorgon blir det en vanlig jobb dag och på fredag till sjukhuset för att
prata om hur jag ska göra med mitt knä och det vet jag fortfarande inte.
Men imorgon kommer det vara en vanlig dag med bara 8h arbetsdag och
då ska jag nog komma på hur jag ska göra.
Men tankarna ligger på att jag vill ha lite mer träning för knät för att se 
om felet bara är så litet som att jag behöver träna upp alla muskler i knät stenhårt 
och verkligen ta det seriöst och jobba på med det.
Vill kunna springa..
Vill sluta gå som en pingvin..
Annars är det väl bara till att ta ut skrotet :/ Hade velat hoppa ännu en operation!


Kommentarer
Mamma

På något sätt löser sej det med knät!Du får skriva upp för och nack delar med operation och utgå från det plus dina egna tankar. Kram <3

2012-11-14 @ 21:26:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0