Fredaag

Veckorna går snabbt, jag bara längtar efter helg helatiden på jobbet.
Men så är det, vissa dagar är roligare än andra.
Men jag är glad att det finns vissa vettiga personer jag möter på jobbet.
Som bryr sig, även om man inte jobbar med "dom" utan att man räknas alla som alla :)
Det gillar jag extremt mycket! Idag har jag jobbat, 6:00-16:30.
Är helt slut när jag ha sånna dagar.
Blev mat sent idag med, älskling jobbade sent och va hemma halv åtta.
Men då stod maten på bordet, idag fick det bli vitlökskroketter eller hur det stavas..
Med beasås och ytterfilé, mums! :))
Och imorgon ska jag försöka få upp lite julgardiner och lite ljusstakar.
Framåt eftermiddan ska vi till Dennis och Emma för lite kalas för Dennis som fyller 25år nästa fredag! :)) 
Nu ska vi kika vidare på x factor! Freeeeeeeeeedagsmyys! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0