Det blir en bra dag idag

Idag blev det ett besök hos sjukgymnasten. En väldigt trevlig tjej jag fick! Det kändes som om hon visste mer än vad min läkare gjorde :o Och nu har jag fått det svart på vitt att jag är överrörlig i mina leder. Därav jag måste räta till mina problem. Sista operationen gjorde så att jag går fel.. Eller ja, jag har inte mycket styrka i lår/knä så det ska jag träna upp.. Och balansen. Jag litar inte på mig själv och mitt knä. Kan inte g¨å i trappa med vänster foten på första trappsteget utan att jag vet att jag kan hålla i mig någonstans. Är helt skakis i benet, det är så sjukt egentligen. Men jag hoppas att efter all träning att det blir bra :) Och det vet jag innerst inne, för jag kommer ge järnet!! 
 
På jobbet idag ficke jag MASSVIS med beröm. Jag kan inte förstå det?! Jag jobbar på ett "skit jobb i Kommunen" som alla säger. Men jag får så fina ord varje dag och det gör min dag super!! Jag bara älskar det! Hur roligt är det inte att höra att man är så härlig person? Att man gör ett så oerhört bra jobb? Att man hör ihop allihopa? Även om vi jobbar med olika saker allihopa? Jag tycker det är SÅ jäkla skönt :)) Trivs med de så grymt mycket!
Senare blir det att packa ihop inför en helg i Jämjö då vi ska vara hundvakt :) Hoppas det blir roligt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0