Valborg

Sovit rätt dåligt inatt, morse. Men aja..
Igår blev det en sväng till Karlskrona för lite Releasspelning. Se Cherry Tess & Her Rhythm Sparks, The Playtones och några gästartister som Calle Kristiansson (tvåa i Idol 2009) Saxofonister Janne Erlandsson och Jonas Palm från The Buckaroos och sen Linus Norda från Karlskrona. Faktiskt första gången jag hörde Therese sjunga, nästan lite fy skäms på mig ;)) Släkt i släkt.
Man jag passade på när man fick fri biljetter och jag ändå skulle köra!
Det tackar vi för! Skön musik, va rätt drygt .. inte musiken eller så, bara allmänt. Närmare mot slutet blev de roligare, som de brukar bli "de blir roligt när man väl ska hem" Drog hem lite efter 00:00 då de fortfarande inte slutat spela, sen va de autografer och sånt med på slutet. Träffade en del känningar iallafall, de var trevligt. Påvägen hem blev de bara kaos med mammorna som jag fick ställa upp att köra dit.
Skulle plocka upp en lagom full bror med som inte orkade gå hem.
Blev många rundor genom Kallinge innan vi kom hem till slut haha :p
Nya skivorna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0