sköna tisdag

Idag blev de jobb som vanligt inne i stan, varmt va de i lokalen.
Efter jobbet så gick jag bort en runda till Emma, sen kom Ida och
då klippte jag hennes hår lite.
Sen var det dags för mig att bege mig till AF för första gången i
Karlskrona, det var bättre än vad jag hade tänkt mig.
Trevlig person jag fick träffa minsann!
Funderar på mat .. har tagit upp kycklingfilee.
Får nog bli någon slags gryta med curry och bulgur.
Är hungrig men kan ju inte börja ännu, då älskling slutar
sju och ska räkna kassan och allt dedär man gör..
Nu.. ska jag slå på tv:n en stund och fundera på hur jag ska få älskling
till att gå med på att jag vill till IKEA :))
Byyyye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0