Kick

Jag som trodde att jag skulle sparka igång igen, nu var det några dagar sen jag skrev igen. Men det är sånt som händer, det är fullt upp hela tiden med att göra dittan och dattan. Igår var jag hemma hos mamma, pappa och bror en stund, eller ja .. bara hos bror då mamma och pappa jobbade. Det var tur att jag kom så han fick hjälp med att koka pasta ;) Latmasken själv! Sen for jag till Åryd och mötte upp Linda för att sen bege oss till Bromölla. Kom hem lagom sent igår då jag körde inom Kallinge igen och lämnade skor och så. Fick även med mig en del saker, haha. Idag tänkte jag göra egna hamburgare, det är ju super gott! Men .. jag har ju aldrig gjort de innan, så vi får se om de smakar bra men det tror jag haha. Annars vet jag inte vad som händer idag, vet inte om jag ska kolla älsklings träningsmatch eller inte. Får se helt enkelt.
Byyye!



Kommentarer
jossan

Hej Johanna



Tack för värmande ord på min blogg!

Grattis till viktneggången, hur länge har du hållt på?



Kram



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0