tvätta



Hej alla vi som skelar!
För mycket uppehåll härifrån, har idetorka.
Men snart är jag nog på G igen.. Är det någon som har tråkigt
så är ni välkomna hem till oss.
Idag erbjuder jag att ni tvättar lite, för jag ha verklgen inte lust till de idag.
Tror inte så många andra heller har det, men ändå ..
Pratat lite med granntanterna haha.
Trodde de ramlade ihop här utanför, men de var det inte.
Tur var väl de, de är ju för söta de tanterna :p
Tvätt tid från 13 till 19, WOOHO! not.
Det kommer min dag att bestå av.. och så måste jag stryka.
Fick ett strykjärn av min fina familj igår, anledningen va:
"så slipper du åka hem till oss och stryka"
Jaha?! Så jag får inte komma hem? :((
Nae, skämtosido.
Fick en fin jordgubbsplanta av de med, haha.
Jag är nyfiken på om den håller när den står som den gör.
Vi får väl se, de är mamma's och mitt expirement ;)
Nu får jag börja draihop all tvätten och gå ner i tvättstugan,
hoppas att ni få de skönt i soolen ida! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0