Skönt väder

Statistiken går uppåt igen, me like! :)
Idag har jag städat toaletten och köket, från grunden så det känns skönt. Vet en del som de missade att städa, så äckligt. Då kan jag likaväl städa hela lägenheten så jag vet att allt är rent och fint. Snart ska jag gå till Cheapy för att möta älskling då det blir lite shopping! Lite grejer som vi behöver ha. Ikväll blir det bara slapp och mys, då älskling ska jobba imorgon med. Imorgon eftermidda kommer älsklings föräldrar och lillasyster, trevligt :)) Nu ska jag göra mig iordning lite till, sen ska jag försöka hitta genvägen till Lyckeby ;) Få se hur de går, haha! Ha en bra dag i sooolen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0