Nyinflyttade

Nu har det blivit ett stort uppehåll här känner jag.
Det är mycket som händer runt omkring, mycket som ska fixas.
Har äntligen flyttat till Karlskrona med älskling, sambos nu. <3
Vår första måltid igår fick bli spagetti och köttfärssås, gott.
Känns konstigt att bo själva, nästan så man saknar mamma & pappa :p
Men detta känns bra faktiskt, jag hoppas det förblir så.
Nu är det äntligen helg!
Iallafall för min del och många andra med, men vissa ska jobba.
Som älskling, haha :p
Men de blir pengar och de måste man ha :)
Nu får jag gå ner i tvättstugan och ändra tvätt tid då jag insåg att jag
inte kan den dan haha, jag är smaaart! :)
Kanske kommer upp blider på nya lyan om ni har tur ;)
Byye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0