Mors dag

Idag är det mors dag, det blev en runda till älsklings föräldrar för lite fika och sen vidare till mina föräldrar för lite mat. Jag har den bästa mamman i världen! Hon ställer alltid upp, litar på henne till 110% .. vet inte vad jag skulle gjort utan henne, för hon hjälper mig så mycket. Jag är glad att du lever, jag slipper gå till din grav och skänka massa tankar till dig. Många som får göra det, men som även inte har kontakt med sin mamma eller pappa. De människorna kan jag bara skicka goda tankar till, ni är riktigt starka människor! Jag vet att man acceptera det förr eller senare, även om det är svårt så gör man det tillslut. Jag vill att mina barn ska få en lika bra mamma som jag fick och så kommer det att bli! Ni som själva inte haft någon mamma eller pappa vid er sida kommer göra ert bästa om inte bättre än så! För ni kommer aldrig att vilja att någon annan ska känna den känslan som ni ha fått. Som sagt, ni är sjukt starka! Idag går mina tankar till en mycket nära vän som inte haft sin mamma vid sin sida som många andra. Du är så bra, du är så stark och positiv trotts allt du har gått igenom. Jag kommer alltid att stötta dig, det vet du! Tänker även på pappa, farbror och faster .. Som i år inte kommer fira det med farmor som vi ändå gjort något år nu när hon bodde i Kallinge. Vi saknar dig! <3
Nu ska jag och älskling mysa ner i lilla soffan, till Big Brother! Ha en fortsatt trevlig dag :))


Kommentarer
Mamma

Jag har världens snällaste dotter;) Älskar både dej och Jonathan över allt annart <3<3<3

2012-05-27 @ 22:32:48
Johanna

<3

2012-05-28 @ 15:34:16
URL: http://xalone.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0