Där sprang dagen iväg

Idag blev det en runda till IKEA med Emma och Dennis. Fyfan vad dagen har sprungit iväg.. Men har hunnit med en MASSA saker. Först jobba någon timme, sen umgås hemma hos Emma en runda, sen for vi ut till Lyckeby och kollade lite, sen vidare till Cheapy för att hämta Dennis och så träffade jag älskling en runda PUSS. Sen när Dennis jobbat klart så drog vi oss mot Kalmar! Någon timme inne på IKEA .. Efter det körde vi inom Giraffen, fan vad folk de va där! Nu.. strax så ska jag och älskling iväg för att handla mat, tråkigt men ett måste. Ska ha en del till inflyttningsfesten imorgon med, tråkigt att några vänner där "hemma" inte kan komma. Men hallå! Ni i Karlskrona är inte så pjåkiga heller ;)) Får nog fixa med alla nya grejer imorgon, har ingen ork till det. Egentligen inte till att handla heller, men vafan.. Har massa att stå i imorgon :/ Nuu.. ska jag kila till Cheapy igen, då älskling slutar om typ 5minuter om kunderna vill åka hem ;))
Om någon har en borrmaskin så är ni välkomna hem till mig! I need It! ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0