Besök

Sovit gott inatt även om jag vaknar tidigt..
Älskling har gått iväg till jobbet även denna morgon.
Solen börjar kika fram, hoppas det blir lika skönt väder idag som igår.
Idag kommer mamma och Jonathan en runda, lämna lite saker och
Jonathan har inte sett lägenheten ännu ju :)
Sen kommer Marie, Stefan och Isabella en runda, sen blir de nog bara slapp.
Igår var Emma och Dennis här en runda, älskling och Dennis kollade hockey
och Emma och jag satt och spelade yatzy och snackade.
Tyvärr kommer de bli ännu lite segt med att det kommer upp bilder här då
jag har älsklings dator mer nu, den är liiite snabbare ;)
Och här finns ju ingenting av mina grejer haha, så vi får se framöver.
Haha, trevliga tanter har vi till grannar iallafall.
Bara det är på de hållet så är det bara skönt, dom pratar, pratar, pratar,
skrattar och hälsar som galningar, haha.. Söta tanter.
Nu ska jag försöka få i mig lite frukost hade jag tänkt mig.
Ha en super bra dag, i förhoppningsvid solen som jag vill titta fram ännu mer :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0