All by myseelf

Sitter ensam här hemma, älskling jobbar som vanligt :p
Ibland undrar jag hur han orkar med alla timmars jobb.
Men det blir pengar iallafall och det behöver man.
Han är för snäll den där pojken, säger aldrig nej till jobb.
Även om han hade behövt ha de timmars ledigheten om helgerna.
Vadå ledig? Vad betyder det? ;)
Förhoppningsvis är han ledig imorgon, då blir det kalas för hans morfar.
Sen blir det kanske jobb för han på söndag igen, vi får se vad de blir.
Är någon sjuk så blir det oftast älskling som får jobba..
Ajaa, idag har jag med jobbat skönt! Även om jag verkligen INTE
ville stiga upp imorse, utan ville ligga kvar i sängen hos älskling.
Blev huxflux sugen på lasagne :o
Fan vad gott de hade vart .. jag som skulle ha tacos.
Aja, det får väl bli någon annan dag, då jag inte ha någon ork till
att gå till affären + att älskling slutar 19:20 typ då blir det mat mitt i natten ;)
Emma och jag ha vart och tvättat bilen idag, då jag inte vet hur det funkar
med den här "renofin" på preem så tog jag med mig henne (a)
Bilen blev icke ren :/ Det slutade med att Emma och jag stod uppe hos
Micke's och Dennis morfar och tvättade bilen.
Blev en vända tillbaka till biltema för att hitta ett medel och de gjorde vi.
Sen tillbaka till morfarn och fixa till bilen, nuuu är den fin igen!
Dumma träd som förstör bilen sådär ;)
Nu ska jag bara ta det lugnt, jagär helt slut i kroppen :/
Ha en trevlig helg med förhoppningsvis fint väder som nu, eller ännu finare ;)
19grader ute, myyyys!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0