Ny säng

Dagen började bra, men tidigt.. pust!
Men roligt med nya personer och nya ställen, nöjd.
Efter jobbet så for jag och pappa till Mörrum för att
kolla på en säng som var där.
Jag gillade den och vi packade in den i bilen och körde hem.
Väntade in Jonathan så att vi fick lite hjälp med att bära in den.
Flyttade ut den gamla och in med den nya, en stoor..
Dubbelsäng! Jao, den tar upp hela mitt rum ;)
Men? Vad gör jag inne på mitt rum mer än datorn och sover?
Inget, så det är ju lugnt och förväntar mig att flytta snart så
det ska nog lösa sig haha :p
Ikväll och imorgon blir det nyktert, eller iallafall ikväll.
Ska vara chaffis ikväll till bror och hans kompisar, som ska ut ikväll.
Känns konstigt att han ska ut på pubben, haha.
Bara jag slipper möta honom full och galen, fast .. man börjar vänja sig.
Jag hoppas att han ger mig lika mycket skjuts när han fått körkort ;)
Väntar in uppskrivning och körning, nästan så jag är lite nervös :o
Borde vara han som är det, men iallafall..
Nu ska jag fixa det sista i rummet, sängen.
Lite.. Massa.. grejer i sängen och jag ska faktiskt sova lite ikväll eller mycket.
Kommer kännas konstigt att ligga i en sån stor säng och det lär bli tomt
när inte älskling kommer ligga där hela tiden :o
Men nu måste jag fixa lite innan jag blir helt försoffad, känns som om jag
har glömt andas idag haha xD
Allt har gått snabbt jag har liksom inte hunnit med allt.
Allt från att pappa och jag har suttit som gamla gubbar och tanter
i bilen till att jag har satt ihop sängramen och lagt dit sängarna och letat
upp en bäddmadrass, jag hade ju bara min 105:a till min andra säng.
Stor städat hela rummet känns riktigt skönt! :)
Byyyye!


Kommentarer
Sarah - Just nu pågår en tävling där du kan vinna ett presentkort värt 150kr

Jävlar! Men på ett ungefär vad äter du?



Jag äter ju sallad, kött, nudlar, jordgubbar mm..

(så jäkla svårt men gör så gott jag kan)

mitt dröm mål är ju att gå ner 20 kg:)

2012-03-09 @ 20:07:29
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0