Blev bra nyheter

Blev jobb en stund på morgonen men bara några ynkla timmar.
2 ½, men det är alltid något!
Sen for jag hem en runda och fick i mig en frukt, jobbigt med kurrande mage.
Efter det så for jag in till Karlskrona för att röntgas, trevligt folk var det där idag det gillas.
Sen var det bara till att sitta och vänta 1 timme, tog en glass i solen medans tiden skulle gå!
Sen när klockan blev 14:00 så kom äntligen läkaren in, han blir trevligare och trevligare.
Pratade om hur det kändes och så, skulle hålla på som vanligt de gilla vi.
Fick med mig lite bilder hem ifall jag skulle flyga och självklart för skojsskull ;)
Nu ska jag bara tänka igenom ett beslut..
Har ett halv år på mig, ska tänka igenom det riktigt nu.
Ska jag ta ut metallplattan och de åtta skruvarna?
Det är ett svårt beslut för mig, en operation med några veckor till på kryckor?
Eller låta de vara och riskera infektioner och sånt.
Få se.. jag har ju som sagt en bra tid på mig att bestämma mig.
Vänster: Som det är nu.
Höger: Dagen efter operationen.
På fredag fira älskling och jag 2 år.
Samma dag så ska vi kolla på lägenhet, woho!
Sen får vi se, de hade vart en fin present till oss båda
om vi nu gillar lägenheten och känner att den verkligen är vår.
Vi får se vad som händer helt enkelt :)
Snart iväg och jobba en runda till, dock inte så länge.
Max en timme, brukar ta 45 minuter men det gillar vi! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0