Bilder på rummet

Dåliga bilder då de är tagna med mobilen, men whatever.
Hela mitt rum är en stor säng känns det som, fasten det inte är det.
Det enda man ser är en stor säng ;)
Har sovit riktigt skönt inatt i sängen, saknas bara älskling sen är
det bra enormt ensamt att ligga i en dubbelsäng ensam haha :p
Men vad gör man inte när man hittar något billigt, jo jag köper det iallafall.
Det blir lite billigare att köpa saker när man bor hemma för sen när man
flyttar så har man inte lika mycket pengar då allt ska gå till hyra, el, mat och allt sånt.
Men nu iallafall, har jag inte tid med dethär nu ska jag in i duschen och fixa lite.
Snart kommer moster, magnus och kusin oscar en runda då Jonte fyller år :D
18 år fyller den lille rackarn..
Känns som om det var igår vi satt och lekte med spindelmannen och batman typ?!
Ha en bra dag alla ni där ute, för det ska jag ha! :)


Kommentarer
Sarah - Just nu pågår en tävling där du kan vinna ett presentkort värt 150kr

Så fint rum du har! :)



- Jo precis, har slutat med godis förutom att jag offrar mig ibland för att fika med en vän.

Sen försöker jag så gott det bara går, vissa saker vet jag inte vad jag får äta. tihi. :)

2012-03-10 @ 15:51:37
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0