Skrot

Försöker att leta runt på nätet hur det egentligen ligger till
med skruvar, plattor, spikar och sånt man har i kroppen.
Är det någon som vet?
Är det ett måste egentligen, bara att läkarna inte har tid för en sån operation?
Eller är de så att man får välja?
Det låter ju lite konstigt, det måste väl nästan finnas någonting
som de rekommendera, eller? Jag är iallafall klyven.
Men o andra sidan så har jag värk varje dag,
vet egentligen inte varför för jag HOPPAS innerligen att benet
verkligen är läkt även om jag inte kan sitta på huk eller springa.
Vill få en lapp hem NU om att jag ska in på röntgen och besök hos Peter..
Vet inte om jag ska orka med de sommarn ut.
Såå .. operation eller inte?


Kommentarer
Mamma

Det kan bara du bestämma Johanna! Men vad du än väljer så stödjer vi dej Kram <3

2012-06-06 @ 22:03:32
Johanna

Men jag tycker ju att det måste finnas en rekommendation av vad man ska göra. För Peter så var det självklart att man måste ta ut de, men så sa jag är det ett måste? Jag kan ju ha kvar skräpet, men blir fundersam om jag får problem med det senare i livet :/ Är det inte svårare att man får ut dom då?

Tack <3

2012-06-07 @ 10:56:34
URL: http://xalone.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0