Spöken

Vet egentligen inte vad jag ska skriva, jag har egentligen inte heller tid då jag ska in i duschen och sen iväg på möte. Men nu kom jag på en sak.. Hemma, alltså i Kallinge hos mamma och pappa. Där har vi "andar, spöken, änglar" kalla det vad ni vill. Nu för tiden har jag kännt mig väldigt ensam, alltså hemma hos oss i våran lägenhet. När jag pratade med mamma så kom jag på att det är nog andarna jag saknar, eller jag menar att jag saknar Farmor, Märta, gammel mormor osv. För det är dom som håller hus hemma hos oss, jag kände mig aldrig ensam för jag kände att det alltid fanns någon där med mig. Även om det var obehagligt och så ibland så var det ändå skönt. Nu känns de helt tomt. Utom i onsdags, det var lite jobbigt .. Det knackade någonstans, jag hörde inte vart de kom ifrån, det var tre knackningar, älskling hörde ingenting .. Och då tänkte jag att de va bara jag som inbillade mig, men jag kände ju ändå något. Aja .. Känns ensamt när jag inte ha något spöke runt mig, men o andra sidan vill jag inte lura hit dom heller. Så jag får väl helt enkelt njuta när jag är hos mamma och pappa, och sen känna mig ensam här ;)) Haha!
Nu måste jag kila! Kommer kanske upp några balbilder från igår :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0