Speglen

Finns nästan alltid saker som man vill eller ska fixa till.
I med att det blev nya ljusgråa tapeter i hallen så tyckte inte jag att
det var så snyggt med en brun spegel.
Så tänkte jag .. Jag har ju färg? MÅLA OM DEN!
Så.. Idag har jag slipat och målat den, blev bra.
Kan inte bestämma mig om den ska få en omgång till eller om den ska va så.
Ska det lysa lite igenom eller ska den va helvit?
Det är frågan, och det får jag tänka på lite.
Men den kommer passa mer till hallen nu än vad den gjorde innan.
Vaknade relativt tidigt idag så jag körde älskling till jobbet och då passade
vi på att kolla vad vi skulle ha för krok och så, lite maskeringstejp fick det bli med
i med att jag skulle måla speglen :)
Snart ska jag ut med sopor, tidningspåsen ska tömmas osv.
Sen ska jag plocka upp älskling på jobbet igen, men innan dess ska vi kolla spikar
då de vi fick av hans morbror var för korta till listen.
Sen åker vi vidare för att hämta älsklings fotbollsskor hos hans mor och far
och en verktygslåda som han ska få.
Medans vi är där så hälsar vi på och blir bjudna på mat :) 
Byyyyyyye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0