Skit knä

Dagarna bara springer iväg, jag hinner knappt med.
Idag är det lördag, vart hos mamma, pappa och Jonte en runda.
Blev lite glass och jordgubbar, prat osv. Trevligt!
Kom hem för snart 2 timmar sedan, då blev att ställa sig och laga mat.
Wooho! Tycker om de, men ibland är de trist. 
Idag fick de bli falsk fläskfilé med egengjord klyftpotatis, mums!
De blev super gott, älskling satt hela tiden *Åh vad gott, åh vad gott*
Då tar jag åt mig ännu mer (a)
Nu ska jag vila knät en runda, sen åker vi till affären tänkte vi.
Ska ha lite blockchoklad, då jag ska göra franska maränger tänkte jag :))
Inte nu ikväll, utan imorgon haha. Men så vi har allt hemma, och älskling
blev givetvis godissugen TO BAD! Men ibland så kan man? (a) 
Imorgon blir de till sväföräldrarna för lite mat och däckbyte! 
På tiden att han tar av dessa däcken haha :p 
För övrigt så mår mitt knä piss, as, helvete. Jag har ont som jag vet inte vad.
Skulle kunna kapa av de typ.. 
Tabletter hjälper inte, tigerbalsam hjälper inte, ett spray som pappa tog ifrån
jobbet va bra, men de är givetvis slut.
Och jag vet inte om jag vågar ta mina starka smärtstillande mot knät... Frågan är.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0