Saknar & älskar dig ändå

Man kan inte säga att jag inte älskade dig, för det gjorde jag OCH gör.
Varför säger folk att man inte kan älska någon som inte ha funnits hos en sen man föddes?
Det är idiotiskt!
Så jag kan inte älska en vän? Älska min pojk? Bara de närmaste? Du är sjuk i huvet!!
Även om vi bara fick några år med farmor så är jag glad att det ens blev så att hon flyttade tillbaka hit.
Kommer ihåg den dagen, då det ringde på telefonen och de säger att hon är död, borta.
Pappa kommer in, sätter sig på kanten av sängen ..
Jag sätter mig upp, han säger: Farmor är död.
Där brast det, jag grät och skrek!
Vafan, hon va ju pigg och allt.
Du vill inte vara med på bild, men de blev du ändå :)


Ibland när jag tänker på dig, så känner jag hur mina tårar rinner ner för kinden. 
<3


Kommentarer
Mamma

Helt rätt! Bra skrivet <3

2012-06-13 @ 17:52:47
Johanna

<3

2012-06-15 @ 23:03:49
URL: http://xalone.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0