Nya jobbet

Det kommer att bli lite dåligt med uppdatering här på bloggen. För att i torsdags eftermiddag så fick jag reda på att jag skulle börja jobba! Så nu jobbar jag på Ronneby havscamping och Dragsö camping och stugby. Fick hoppa in lite hastigt och lustigt, men jag tror det löser sig med tiden. Fin tröja fick jag!
 
 
Känns skönt, jag vet att barnen vet vad jag heter. Det kommer ju alltid en massa nya och så, dom glömmer inte vad jag heter och så. Som igår kom en liten kille på knappt tre år, tog mig i handen och sa lite tyst, jag har fått något taggit i min sko. Haha, sköna små liv. 
Igår hade vi en spökjakt, som  gick ut på att barn under 10år skulle jaga spökerna som de såg ute i skogen. Gick väl sådär, va lite lagom kaos osv. Men ändå helt okej för att vara första gången.
 


Kommentarer
Mamma

Vilket sommarjobb ;) Lycka till <3

Svar: Tack <3
JojjäH '

2012-06-27 @ 20:23:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0