Midsommarafton

Årets midsommarafton fick jag spendera på en camping, som jag ändå gjort så många år med familjen. Men denna gången själv och jag övernattade inte i en husvagn. Jag var med barnen och hjälpte dom med att göra en midsommarstång och lite kransar :) Så söta dom blev! Och stången blev hur fin som helst.
 
Efter det så dansade vi och sjöng runt midsommarstången och tillsist lite lekar :)
Hoppas ni hade en bra midsommarafton! Det hade jag tills jag skulle vidare till några kompisar för att grilla och så, och då menar jag att de va då regnet kom ;))


Kommentarer
Mamma

Väldigt fin midsommar stång ;)

2012-06-24 @ 17:05:20
Johanna

Tycker jag definitivt att den blev! :)

2012-06-25 @ 07:53:59
URL: http://xalone.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0