Måla

Målamålamåla!
Tur att man tycker om att måla, annars hade de inte vart roligt.
Nu är hylla uppsatt inne på toaletten och en "ny" byrå i hallen.
Blev in till stan idag och handla lite på åhlens, då vi fått presentkort
där av en vän som va här på inflyttningsfesten.
Imorgon kommer mamma och pappa iallafall, kanske man få se bror en runda.
Då ska vi få hjälp med lite tapetsering, älskling jobbar imorgon.. som vanligt :p
Jag tänkte vara snäll att bjuda på fika minsann!
Nu är det fotboll på tv:n givetvis, 2-0 till Ryssland.
Roligare att kolla på Sverige och att spela själv, önskar jag kunde spela igen.
Eller varför inte springa.. Men saknar fotboll mest av sporterna.
Men men, man kan inte få allt här i världen.
Nu ska jag vila huvudet, igen. Så satans ont... Men tur att det inte bara är jag
som ha haft huvudvärk nu några dar, då kanske det inte är något fel :p
Hajdo :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0