Knäj*vel

Jag har så många frågor, men det saknas svar.
Vart hittar man svaren för någonstans? Hos en läkare.
Är trött på att ha ont när jag går och ont när jag ha benet böjt.
Svullet som bara den på yttersidan av knät, gör jävligt ont.
Jag tål mycket, och gråter inte om jag inte ha riktigt ont.
Men när han tryckte på knät så fick jag verkligen tårar i ögonen.
Inflammation? Hm.. Tror inte att det är det, det känns inte som om det skulle vara det.
Fast.. Det känns bra direkt efter man tagit zon, men sen då?
Jag får ju ont sen igen efter en timme typ ..
Om det inte är fel på plattan eller skruvarna? Vad är det då?
Är det något nytt skit så vet jag inte vad jag gör.
Vill bara att allt ska bli bra vad som har med knät att göra, för många år har jag plågats igenom detta.
Man orkar inte hur länge som helst, någon gång tar det stopp.

Jag förstår inte, jag är 21år om 10dar. 
Jag var 12 när jag skadade knät, efter det ha det eller innan de vet man ju inte..
Så har det slitits, man ska fan inte vara uppsliten i knäna vid 15 års ålder!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0