Jobbilijobb

EEHEHEHEHEHEHE! 
Igår var det en bra dag, älskling och jag låg och drog oss extra länge i sängen och utnyttjade sovmorgonen.
Lite innan elva klev vi upp ur sängen.. Vi skulle börja äta frukost och så ringer min mobil och jag tänker:
Vem vill mig något nu? Jag har ju nyss stigit upp.
Och så är det en kille/man från Dragsö Camping som berättar lite om deras sommarjobbare som blivit
allvarligt och akut sjuk och inte kan jobba alls i sommar och lite allmänt så.
Sen frågar han om jag fortfarande är intresserad och om jag har tid att komma ner till dom.
Självklart har man det, på med smink och kläder sen körde vi typ.
Han sa att det kommer ta drygt en timme så älskling följer med som sällskap, men vi är tidiga..
Träffar Mats och Sofia som är påväg bort till hennes föräldrar som campar där :) 
Och jag får lycka till och så, sen väntar jag och sen får jag äntligen komma in.
Nervös som stryk men känner mig ändå avslappnad för de var trevliga far och son, haha.
Allt gick bra och de tyckte att jag va en öppen och framåt tjej, fyfan vad härligt att folk säger så om en
nu förtiden! När man va yngre fick man höra "du är lite tyst" Haha.
Nu får man ofta höra att man är så framåt och så, stort steg för mig iallafall!
Iallafall .. JAG FICK JOBBET! :D
Så pratade vi lite tider och så, sen kommer de fram att jag ska vara på en annan camping med.
Så jag och sonen där, åkte till Ronneby Havscamping och pratade med en dam där.
Hon fick lite uppgifter och så, sen drog vi oss tillbaka till Dragsö för att fixa anställningsbevis! :))
Dom har humor där iaf, dom tyckte älskling va elak som körde hem ;)
Nae, skämtosido! Han körde hem mig iallafall, trotts att jag sa att jag kunde ringa honom och be
han hämta mig i stället, jag vet ju hur stressade dom är.. Men nej han ville inte ge sig.
Så, igår firade jag och älskling det hela :D WIIHO! 
Ska jobba 110% hela sommaren, hoppas det syns på kontot med!! :p
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0