Fullt upp

Älskling är iväg och jobbar, men inte där han har heltid. Känns jätte konstigt. När han väl är ledig så ringer hans andra jobb och vill att han ska jobba, hur kan man ha 2 jobb när man jobbar heltid på ett? Han jobbar FÖR mycket. Jag sa de, jag kan ta de andra dagarna för jag har ju bara en deltidstjänst. Jag tvättar för fullt! Den fjärde tvätten är i :o Vart uppe med tuppen. Tvätta, duscha, laga mat, pappa hämta mig, till Kallinge, hämta ut ett paket, träffa mamma, pappa och Jonte en runda, sen iväg till Hoby och hämta Johanna, sen vidare mot Bromölla för lite Supriiiiize! Sen lämna Johanna, sen hem och seeeeen sova en runda och sen upp och jobba.
Nej inte alls fullspräckad dag? Men vaknar man tidigt så hinner man med väldigt mycket :) Snart ska jag ner och hämta tvätten som ligger i tumlaren och sen i med lite mer i tumlan och i tvättmaskinen. Passar på att tvätta dukar och påslakan med, smart! Man vet aldrig när man kan få en tvättid ;) Sist va de en som tvättade på min tid, ARRGH! Man behöver ju varje minut! Nae, nu ner och ta resten! Byyyye :))) Btw, har inga bilder på älsklings dator -.-'


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0