Tosia

Igår blev det en sväng ner på tosia med Emma, Dennis och älskling mycket trevligt.
Mötte några vänner, gamla lärare och annat folk.
Det kändes som om det brukar vara mer folk där än vad det var när vi var där.
Va påväg hem vid halv fyra då jag skulle lämna av Emma, Dennis och älskling inne i stan
innan jag for vidare för att jobba några timmar.
Hade verkligen ingen lust till att jobba, men det är något som måste göras.
Kom i säng vid tolv tiden inatt, sov till tio och låg och drog mig en bra stund till, fyfan vad skönt!
Ha ätit lite frukost, ska packa ihop lite tills imorgon då det är massa som händer.
Jobb, jobb, hämta älskling, mot Ronneby för att fira mamma lite snabbt
innan jag hämtar Bina för att sedan dra mot Hoby! :))
Nu fix, packa ihop lite saker och sen dra mot jobbet igen!
Byyye


Kommentarer
Bodypalace

=)

2012-07-08 @ 16:33:34
URL: http://bodypalace.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0